27/5 2007 - Memories

Once again I have this feeling. I know all too well, like the night know its stars

Jag håller på att ramla ner i träsket igen, den saken är då klar. Jag har knappt någon energi kvar, men förhoppningsvis så får jag lite mer energi imorgon, då man träffar lite folk. Måste ju repa till Grande Finale ^^;

Jag hatar när det blir så här. Då är det enda jag behöver egentligen, att ut o cykla skiten ur mig. Men det gjorde jag inte idag, dum som jag är. Så nu sitter jag här o har tröstätit igen... vill spy upp det, men kan inte...

Jag känner mig totalt misslyckad idag... Tittade igenom några gamla dokument o skärmdumpar igår, skulle inte ha gjort det, jag drogs ner i alla minnen igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0