Ett tag sen sist igen ^^;

Nu var det ett tag sen jag skrev igen här på bloggen, och jag kan lugnt säga att jag inte har gjort mycket men jag har gjort stora saker.





Jag har:


-Varit på bröllop (inte mitt utan en slätkings)
-Sett den absoluta sista filmen om Harry Potter (känns lite tomt nu när allt är över)
-Syrran har vart hem :)
-Jag har sökt en jäkla massa jobb men av någon anledning inte fått något av dem. Så jag fortsätter att söka för fullt alternativt komma på någon utbildning jag vill söka.

Har faktiskt kommit på att jag skulle vilja testa på smedyrken, alltså det med varma järn i elden ^^ tungt, slitsamt, inte så bra om man vill tjäna reda pengar men det verkar roligt :)

Yrken jag hittills har funderat på, dels om det är något för mig, dels om de är kul, tjänar man bra, och framförallt, vad innebär jobbet?

- Säljare i butik
- Industriarbetare
- Bokbindare
- Manikyrist


sen skulle de vara superkul att kunna jobba med datorer men jag kan ju då såklart inte så mycket om dem *flinar*

Men just nu hoppas jag att jag hittar ett extrajobb i hudiksvall så att jag får någon form av inkomst :)


Jag ger inte upp direkt ^^
Over and Out

Kashii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0