Various

Har gått på Cambridge Ren Kur nu i någon vecka, känns att det går framåt ^^ Men nu har ju magen börjat kurka så var tvungen att avbryta den lite o äta blåbärssoppa två-tre gånger om dagen. Men annars så har jag inte minskat så mycket på vågen, men måtten  har minskat rejält. Så ren kur funkar iaf :) och jag går mer nu än tidigare, står mkt mer också så jag tror att det är mycket muskler som har byggts upp igen och därför har jag kanske inte gått ner så mkt i vikt.

I övrigt så har jag praktiserat klart 2 veckor av 6 nu, bara en vecka kvar, jag tycker att det är kul men det ska samtidigt bli intressant att få se hur det är på en elektronikaffär jämfört med en sportaffär. Sen ska jag söka jobb också. Och såklart spara pengar dels till utlandsresa och körkort :)

Men just nu är prio ett att bli bra i magen igen XP

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Heléne

Wihoo :) duktig du är! :)

krama!

2011-01-29 @ 00:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0