22år!

Nu har man ju då fyllt hela 22år. Detta firades såklart med god mat och tårta :) plus att jag fick presenter, ja, jag är fortfarande efter 22år helt galen i presenter X3

Detta fick jag då ^^

- Marc Jacobs - Daisy Parfym + 2st Bodylotion
- Ögonskuggspalett 88 färger
- Månadsstenshalsband; Carneol
- Nyckelring med en blinggroda
- Två muggar från Cypern, en mus och en groda
- En silverring
- En signaturpenna med mitt namn på
- Tygros
- Resa till och från sthlm mat inkl.
- Handstickade lovikkavantar
- 500kr
- Lövskuret (värde 250kr vilket jag sen fick pengar för)
- Presentkort på Ugglans bokhandel
- Godistablett askar i form av SMB röd svamp, grön svamp och stjärna
- Halsband med mitt namn på RÄTTSTAVAT för en gångs skull

Sen har jag nog två till presenter som jag får senare ^^


Dagen började med cocosboll och te på sängen, sen var det bara att sätta igång och göra iordning för middagen, mat skulle lagas, tårta skulle göras och en annan tårta skulle hämtas. Jag fick träffa underbara Elsa och Cindy och Max, men även alla andra som kom och grattade mig :)

Jag är helnöjd med min födelsedag :)

Over and Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0