Update 11/9

Så kände man ofc att det var ett bra tag sen man skrev här igen x)

Nu i helgen är det marknan i Hudiksvall, så man har ju vart där och införskaffat;

- En liten agoradrake i ägg
- Lång färgglad kjol i orange o vita nyanser
- Godis
- Julklapp åt pappa

:3

Sen är det ju 10 år sen WTC blev attackerat. Jag skulle fylla 13. Hela klassen kom till skolan, alla andra satt o tjattrade högljutt medan ja bara var. Läraren kom in, vi hade om jag minns rätt, SO. Eftersom TV:n redan stod där inne så berättade han vad som hände medan han satte igång tvn. De flesta i klassen ojade eller skrattade åt att de antagligen såg ut som en scen ur en actionscen. Kommer ihåg att det pratades om händelsen länge, och sen blev det en tsunami i Thailand två år senare.

______________________________________________________

Sen håller man ju på att försöka komma på vad man vill göra i livet. Vad vill jag jobba med, vill jag utbilda mig, isf till vad osv. Men det är ju svårt att komma på dem sakerna.  Men har kommit in på en typ...lär-känna-dig-själv/var digsjälv-kurs.


och snart fyller jag år :D

Slut på idéer nu om vad ja ska skriva XD

Over and out1


Kommentarer
Postat av: Eimi

Jag minns inte alls vad jag gjorde den dagen! xS

2011-09-11 @ 13:42:04
URL: http://eimsne.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0