1/1- 2012

Första dagen på år 2012. Året då mayakalendern slutar, året då många fruktar Jordens undergång. Året då jag förhoppningsvis lyckas skaffa jobb. Känns som att det här året kanske kommer att innehålla mycket spännande.

Men men först borde jag väl skriva lite annat om förra året?

Sammanfattning av 2011:

Januari.

Tog Truckkort A samt började praktik.

Februari.

Avslutade praktik samt serviceutbildning (handel)

Mars/April/Maj/Juni

Sökt jobb
Jobbcoach

Juli

Sista Harry Potter-filmen har premiär.

September

Påbörjade kurs i Konsten att vara sig själv (Taberas)

Oktober

Avlutade kursen med Taberas samt påbörjade praktik på förskola som ska vara 3månader


och praktiken på förskolan håller jag fortfarande på med tills den 9e januari. så det är en vecka kvar.



Julen då? Jo, saffranskaka, ris á la malta, hemmaköttbullar etc med bara familjen, synd bara att syrran inte kunde komma hem...

Julklappar undrar ni väl oxå över xp

- Pengar
- Pyjamas
- Presentkort
- Block + 2 pennor
- Trisslotter
- Pläd
- Kajalpenna

rätt nöjd faktiskt :)

Det nya året hoppas jag blir bra. Jag hoppas att jag innan året är slut ska ha ett jobb, och körkortet ska vara klart ^^ 




Vi får se vad det nya året har att ge, det är bara att vänta och se ^^

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0