17/5-2012

Kanske dags för en uppdatering igen?

Har nu jobbat i lite drygt en månad, och utbildning var helt ok :) Träffat en gó tjej som även hon har råttor, men hon var tvungen att ta bort dem, så eftersom jag inte tyckte att hon skulle vara tvungen att ta bort dem, så har jag nu två tillskott till x) (tack för att du kom fram till mig den dagen J) :)

Har även nu jobbat ute i "produktionen" 2veckor (inne på tredje) och det är verkligen ett varierat arbete. Tufft är det, men det känns skönt att ha ett jobb äntligen!

Sen då? Joo just ja, det är ju Norges Nationaldag idag, och tankarna går ju lite hastigt till Utöya, men även till de norskar jag träffat i mitt liv som hastigast xp

Har även börjat sakna karate igen O_o men sist gav jag upp för andra gången, och jag vill inte att det blir en tredje gång, så jag ska fundera extra mkt innan jag bestämmer mig för om jag ska börja igen eller inte. Har precis börjat träna bort att jag böjer knäna bakåt ofta när jag står och går. Fortsätter jag så kmr jag ju garanterat få rejäla problem ju mer åren går, och det har redan gått ett par utan att jag försökt korrigera mig själv. Men det är ju inte speciellt skönt när man kommer hem efter en dag på jobbet med ont i knäna bara för att man har stått med bakåtböjda knän, så den ovanan måste bort.

Har även tänkt lite på syrran och bästa vännen, syrran fyller ju år snart, och tar examen (tänker inte säga i vad då jag inte vet om jag får så det får räcka med det jag redan sagt) och även min bästa kompis, Heléne, som jag egentligen tänker på som en syster jag inte träffat på flera år,  fyller år snart, så det är lite att fundera på, vad man ska fica i presenter x9 men jag brukar alltid komma på något ^___^

Och snart kommer även första lönen ;)

Over and out! XOXO Kashii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0